کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۰ برای نسخه‌های غیرقانونی ویندوز رایگان نخواهد بود

مدیر عامل مایکروسافت روز جمعه اعلام کرد که این شرکت ویندوز ۱۰ را به رایگان در اختیار افرادی که نسخه‌ی کپی دارند قرار نمی‌دهد.

Niebieskie-logo-Windows-10-na-bialym-tle

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ تری میسون، مدیر عامل سیستم عملیاتی مایکروسافت روز جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت پیشنهادات بسیار جالبی برای افرادی که مایلند سیستم عملیاتی ویندوز کپی خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهند دارد اما این کار رایگان نخواهد بود.

میسون نوشت:

“پیشنهاد رایگان ارتقا به ویندوز۱۰ بر روی دستگاه‌های ویندوز تقلبی اجرا نخواهد شد اما باز هم مثل قبل ویندوز ۱۰ را به مشتری‌هایی که دستگاه‌شان به سیستم تقلبی مجهز است پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر این در تلاش هستیم که طی همکاری با برخی از شرکای OEM خود پیشنهادات جالبی برای مشتری‌ها داریم که دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را به سیستم عامل ویندوز۱۰ ارتقا دهند. اگر ویندوز تشخیص دهد که نرم‌افزار تقلبی است “علامتی” بر روی دستگاه ایجاد می‌کند که به کاربر نشان می‌دهد کپی غیر قانونی نرم‌افزار را استفاده می‌کند. در این صورت کاربر یا باید دستگاه را ارتقا داده و یا به به خود کارخانه‌ای که از آنجا خریداری کرده بازگرداند.”

میسون افزود:

“ویندوزهای تقلبی خطر بدافزاری، لو رفتن اطلاعات شخصی و ریسک عملکرد ضعیف یا اختلال عملکرد دارند. این ویندوزها توسط مایکروسافت و پارتنرهای آن پشتیبانی نمی‌شوند.”

ظاهرا قضیه به آخرین حرکت مایکروسافت در اسفند ماه بازمی‌گردد، وقتی که این شرکت به رویترز اعلام کرد که ویندوز۱۰ را به صورت رایگان، حتی به آنهایی که نسخه‌ی تقلبی نرم‌افزار را دارند ارائه می‌دهد. گرچه دو روز بعد این شرکت رفته‌رفته خود را از میدان عقب کشید و ادعا کرد که کپی‌های سرقت شده همچنان غیرقانونی خواهند بود.

حالا نتیجه نهایی این است که: اگر ویندوز را غیرقانونی فعال کرده‌اید با توجه به این اوضاع و اخباری از این دست که حتی غیرفعال کرد آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰ امکان‌پذیر نخواهد بود، اول یا آخر ناگزیر به پرداخت بهای آن خواهید بود!


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26444 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/28 تعداد مشاهده: 1955
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر 1394/02/29 08:06
با سلام
البته نگران نباشید دوستان سافت گذری ما ویندوز ها رو جوری کرک می کنن که خود مایکروسافت نمی فهمه این ها جنیون نیستن پس رایگان سیستم شما به سیستم عامل ویندوز 10 آپدیت خواهد شد به همین راحتی ویندوز جدید که اورجینال هست و سلام کاملا مثل عملیات پولشویی ولی اینجا ویندوز کثیف به ویندوز تمیز تبدیل می شه لول باتشکر
فرداد 1394/02/28 08:23
یعنی چی ؟
کسانی که ویندوز OEM اصلی دارند ، مثلا ویندوز 7 روی لب تاپ ، آیا میتوانند به 10 آپدیت کنند ؟
بهنام 1394/02/28 07:38
همیشه میگن راههای رسیدن به خدا زیاده...!!
هکر و کرکر جماعت واسه اینم راهی پیدا میکنن. ویندوز 200 هم که بیاد خالی از باگ نیست. :D